Vart hemma idag.

Hade så fruktansvärt ont i halsen när ja vakna imorse så ja knappt kunde svälja. Blev inge jobb idag=(
Under morgonen har ja nysigt x antal ggr, hoppas det inte blir nån riktig förkyldning. Vi ska ju bort i morgon och fira valborg, ja kan ju inte bli sjuk nu. Hmm, får väl se hur dagen flyter, tänkte ja skulle ta och sova en stund nu när man är ensam i huset. Daniel tog barnen till stan och skulle köpa några grejer.

Sen tänkte ja pallra mig till konsum och köpa Ben&jerry-glass=) måste ju få unna sig när man är sjuk, osså är det ju bra för halsen när man har ont=)

Appropå glass så läste jag i Coops tidning "MerSmak " att 2009 är året då glassarna ska vara grön. Bokstavigt talat.

"Det står så här: Grönsakstrenden var utmärkande på årets stora glassmässa i italienska Rimini. Selleri, basilika, oliv, tomat, och morot väntas bli sommarens spektakulära smaknyheter. Andra udda glassar på mässan hade smak av mögelost och popcorn"

Hmm, ja det låter ju intressant. Tror ju knappast det blir nån höjdare. Den ända som man kanske hade vågat prova är väl popcorn-glassen.
Ja dom kommer på så mkt tokigt ibland. Men vem vet det kanske är jättegott, och låter ju nyttigare=)

Håller mig nog iaf till min Ben&Jerry´s.

Nähe, om man skulle krypa isäng och sova bort bakterierna kanske.
Håll tummar för mig att ja INTE blir värre nu!!!

God natt!!


Kommentarer
Postat av: hanna

svar: haha härligt! desamma! :)

2009-04-29 @ 18:37:11
URL: http://hnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0