Solen skiner himlen är blå....

Men blåser dock lite kallt=(

Har precis varit iväg och köpt en kjol som jag ska ha på onsdag. Efter mkt letande så hitta ja en som passar till kavajen och som är stilren. Skönt, då slipper ja oroa mig för vad jag ska ha på mig.

Ska ta och kolla runt på AMS och se om ja hittar nå atraktiva jobb som jag kan söka, är såå less nu att gå hemma.
Jag vill JOBBA!!! Man blir lätt deprimerad om man är hemma förlänge och inte gör så mkt.
Ska på möta med en handläggare på arbetsförmedlingen imorgon, får se om hon kan hjälpa mig med en praktik eller dyl. Hade vart kul med lite sysselsättning.


Snart kommer D med mc donalds, mums!
Får lite dåligt samvete...hm...men ja har ju faktiskt varit ute och gått om kvällarna nu och det är väl bra?  =)

Kramiz Madde

http://www.bistrohersby.se/meny.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0