God kväll!

Sitter och surfar runt lite.Men blir lite bökigt med en katt i knät och som gärna går upp på tangentbordet=(
Sitter och tittar runt på www.aromboden.se som jag har nämnt förut älskar jag deras grejer, och dom har fått in en hel del nya grejer.Har precis registrerat mig för en premenation av smaksatt kaffe,Endast 49:-/mån då skickar dom ett pkt kaffe(80g) varje månad.Lite lyxigt att få ett paket på posten varje månad.Och nu får jag ju prova fler sorter, mina favoriter just nu är;American soft vanilja, eggnog, irish cream och choklad/chili.Mums!

Min son fyller 2år den 25juli så det börjar bli dax att fundera på vad han ska få.En sak vet jag iaf och det är en nattlampa från www.lillabarnkammaren.se det är i svagt nionljus och laddas under dagen sen lyser den i ca:10h.Han har börjat sova dåligt och det kanske är för mörkt i rummet, därför han vaknar.Ska gå in och beställa den nu om jag känner mig rätt blir det nått mer oxå, mkt snutt och sött där!

Kram och god natt på er alla!
Glamourmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0