Söndageftermiddag och jag är såå nöjd med helgen=)

Igår var vi barnfria, så då passsade jag och Daniel på att bo på hotell=) Jättemysigt var det!

Vi köpte Love-paket, så då ingick det Champange, choklad och frukt på rummet.
Och senare på kvällen bjöds det på 3rätters middag nere i restaurangen=)

Sååå himla gått det var.

Förrätt, Renskav, lingon, västerbottenpaj och färskost med pepparot, smaskigt!

Varmrätt, Biff, rödvinsås, pommes och basilikasmör.

Efterrätt, vaniljglass med varm hjortronsylt, jag bara älskar hjortronsylt=)

Sen efter maten så gick vi till strike och bowla,jättekul var det.

Vart en mycket lyckad kväll!

Nu ska jag ta och ränsa lite här hemma.

Kram Madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0