Räddaren i nöden :)

 Hahaha, tur man har Neo:)

Ibland så händer det att man sätter sig på toa och när man ska sträcka sig för att ta lite papper så är rullen tom.
Har ni vart med om det?*ler*
Händer mig ganska ofto tydligen;)

Som idag:
-Neo!!! Ropar jag från toan.
-Neo, kan du komma och hjälpa mig?
-Jaaaa mamma vad är det? säger Neo
-Jag behöver lite hjälp, jag är på toa.
-Jaha, behöver du papper, säger han förstående.
-Ja, skrattar jag, eftersom han förstog på en gång att jag behövde papper.
Snäll som han är går han ner i källarn för att hämta papper till mig.
Efter en stund kommer han upp med 4st toarullar.
Här har du mamma så har du i morgon oxå:)

Hahaha, gullunge!


Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0