Host, host, host...

Nu börjar jag känna mig MER förkyld, vad är det här!?
Näsan börjar rinna och jag hostar mer och mer, suck! Jag som har så mycket energi och vill jobba:(

Bäst att börja kurera sig så man är frisk på måndag när jag börjar skolan.

Snart ska jag iväg och lämna barnen på dagis, sen hemm och vila en stund på soffan!

Ska klämma in 2 st samtal oxå, får se hur det går:)

Igår var det mycket trevligt hos Marie. Hon hade gjort en jättemumsig sockerkaka som vi mumsa i oss och en massa kaffekoppar:)
Gjorde även en facial på henne vilket var uppskattat!

Barnen lekte jättebra med varandra och Neo tjatar om när vi ska åka dit igen:)
Det får bli snart igen!

Trevlig torsdag, KRAM /Madde


Google

Kommentarer
Postat av: Bittr

Vill bara titta in och önska dig lycka till med din Floristutbildning som du börjar idag. Den kommer du klara med glans. Vi syns på fredag.

Kramiz

2010-02-08 @ 09:31:51
URL: http://britt-freshgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0