Jaha...

Ska snart ta mig i kragen och packa ner en massa saker som skall slängas idag, bl a: renoveringsskräpet som ligger på altan. Pappa kommer med lastbilen och hjälper mig slänga. Ska bli såå skönt att bi av med allt skräp man samlat på sig. Men det mesta skräpet är ju efter renoveringen. Ska bli kul att kunna använda altan igen och kunna sitta ute och äta(när nu väder tillåter det).

Hoppas mina sneakers som ja kamma hem från tradera kommer idag, kan ja inte ha dom blir ja besviken=(
Dom var ju så fina.
Har även budat på en röd klänning som är helt ny, och en top. Kul att kunna fynda lite=)

Nä det är väl bara att sätta igång, jag har barnen på dagis till klockan två och då ska det vara nerpackat.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0