Godmorgon godmorgon...

Ny dag nya tag, får se vad vi gör idag. Har inget inplanerat och det är ganska skönt.
Ser att solen lyser så det kanske blir en fin dag=) får hoppas på det.

Neo väckte mig 05.15 så man känner sig ganska mör nu. Och ja sa till Neo att vi skulle somna om igen efter att han vart på toa.
- Men mamma det är ju ljust ute?!
-Ja det är ljust nästan dygnet runt på sommarn, men man måste sova iaf.
Han sucka och gick upp o la sig i våran säng. Sluta med att ja satte på tv:n och senare kom Max in oxå.
Då var det inte så lugnt längre. Man fick sig några tacklingar och hopp på magen. Sen fick ja nog och gick upp.
Konstigt det där, för när jag gick upp ur sängen så satte dom sig lugnt och tittade på tv, dom ville tydligen bara att ja skulle vakna och gå upp=)

Nu ska ja gå ner och slänga i en tvätt och sen blir det frulle...

Ha en bra dag!!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vilka tidiga mornar det blir för dig! Men det maste väl vara mysigt att ha dom i sängen oxa, fast kanske inte varje dag?



Vi har flyttat till Warszawa pga min mans jobb. Han har ett kontrakt här nu pa melllan 2 och 4 ar. Jag har san tur att mitt jobb kunde flytta med. Jag jobbar som projekt ledare pa ett "Travel Management Company". Projekten kan vara i nagot av vara europeiska länder och när jag inte reser sa kan jag jobba hemifran, sa antingen Warszawa eller Paris. Värsta lyxen!



Vad gör du själv? Du kanske är hemma med era pojkar? Hur gamla är dom?



Kram Lisa

2009-05-22 @ 10:29:31
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0