Bilen sönder...

Var nyss och lämna barnen på dagis. När ja skulle åka och lämna dom, så la bilen av på uppfarten till dagiset.
Fick panik när ja inte fick igång den igen.
Jaha, vad gör jag nu tänkte ja, har ju ingen mobil med mig så ja kan inte ringa Daniel.
Men sen när bilen fått stå en stund så försökte ja och starta den igen och då gick det.  Skynda mig och parkera bilen och rusa in med barnen till dagis(för det regnade).
Nervös som ja var så satte ja mig ibilen och åkte hem, och bilen höll hela vägen hem. Tur nog!

Tar nog en promenad och hämtar dom sen, vill inte vara med om det igen=(
Ratten liksom låste sig och ja kunde inte svänga. Daniel får titta på bilen sen och se om han hittar det som är fel.

Nu måste ja städa lite, är min städdag idag men har absolut INGEN lust!!

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0