Vad seg jag är att uppdatera=(

Vart ingen shopping igår, prata med syrran och vi bestämde att vi skulle in till stan imorgon istället. Då tänkte jag passa på att klippa mig oxå=) Det behövs kan jag säga!!!

Imorse lämna vi in katterna på djurklininken, var så nervös i morse, men det ska väl gå bra. Det är trots allt en operation och de är ju mina små sötnosar så det är ju klart man är lite orolig....!

Idag var  D på anställningsintervju och han fick jobbet=) Så jäkla skönt, nu kommer han jobba i sverige.Så vecka 15 börjar han.

I eftermiddag ska jag och barnen åka och bada med min arbetskollega och hennes dotter. Ska bli kul!!

Barnen längtar så=)

Nu skall det packas badkläder..Ha det!



Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Va kul att nån får jobb i dessa tider:-)

2009-03-17 @ 17:46:17
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0