Fredagmorgon...

Nu verkar jag vara helt återställd i magen, skönt!

Gick och la mig kl:21.00 igår kväll, så skönt att få sova ut så nu var jag pigg när jag vaknade i morse kl:06.00=)

Eftersom jag inte fick jobba idag så blir det att städa huset idag, åka och handla och baka kaka tills imorgon.
Sen om det finns tid över ska jag ta mig an barnens rum, rensa leksaker som dom inte använder och som ska slängas. Behövs ju nästan en hel dag bara för det, dom har ju så otroligt mkt saker...!

Ringde djurkliniken igår och fick tid för en av mina små kissar, hon har börjat löpa så nu måste en kastrering ske fort då vi har en hane i familjen oxå(syskon). Fick tid fredag nästa vecka.

Kanske ska sätta igång och städa då om jag ska hinna med allt=)

////Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0