Vart lite jobb idag

Min kollega ringde till mig i morse och fråga om ja ville jobba, för att hon hade fått förhinder.
Så nu har den arbetsdagen lidit mot sitt slut. Skönt när man får komma hem tidigt iaf.

Var hos mamma min igår, och det var mycket trevligt! Vi grilla och åt en massa gott.
Barnen lekte och hoppa studsmatta.

Tog med kameran i hopp om att kunna ta några bilder, men kameran funkade inte.
Måste lämna in den på lagning, snarast. Känner mig låst utan den, tar ju kort varje dag.
Får se om ja får nå tid denna vecka att lämna in den.

Ska ta ett ryck och lämna in barnkläderna och lite leksaker till en barnsecondhands butik i dingtuna.
Tar såå mycket plats här hemma och ja har ingen ork att stå på loppis så då är det perfekt att kunna lämna in dom till henne och få betalt för det...
Då ska ja passa på att kolla om ja hittar lite kläder till pojkarna!!

Nu ska ja hämta barnen på dagis!

///Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0