Solen skiner och ja fick en ledig dag

Lämna barnen som vanligt idag iaf. Hade feber i lördags och i går oxå tror ja, ja frös och hade ont i hela kroppen.
Kände mig inte 100% pigg i dag heller, så då tänkte ja att det var lika bra att barnen fick busa av sig på dagis istället.
Tror det är för att ja jobbat så intensivt förra veckan. Blir ju som ett träningspass och när man kör igång efetr ett uppehåll så kan man ju bli sjuk. Vart ledig idag iaf, får se om det blir resten av veckan oxå. Var dåligt med jobb tydligen denna veckan. Men ev får ja ta över en annan tjejs timmar, som ska sluta. Chefen skulle höra av sig idag.

Ska försöka ta mig in till stan en snabbis, och hämta ut min kamera. Dom hade inte öppet på midsommarafton så ja kunde inte hämta den som ja planerat.
Ska bli så skönt att få tillbaka min kamera, som ja har längtat. Blir lite naken utan den, har varit flera gånger som jag velat ta kort under denna vecka.

Nästa helg när vi ska på Suradagarna så åker kameran fram. På lördagkvällen blir det ju humorfestival som ja skrev tidigare. Bla Özz Nujjen(stavas?) och Ulla Skog kommer dit. Och Dogge Dogelito har ett framträdande.
Kommer bli mkt trevligt, ser verkligen fram emot helgen=)

Nu ska ja läsa ikapp några bloggar.

Kram Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0