Jag har fått en Awards=)

Dagen har regnat på som vanligt, men vi har haft det ganska mysigt idag endå.

Igår fick ja reda på att Emelie fick en liten Casper, kan knappt berga mig innan hon ringer och berättar hur allt gick.
Tycker det är så kul att prata förlossningar, konstigt nog så hamnar man alltid i gravid/förlossningssnack när man pratar med andra mammor=)

Jag har fått en Awards idag=) Det är min kära mor som ville att ja skulle ha den. Visst är den fin??



Och så skulle ja välja 8 st bloggar som ja tyckte förstjänar en Awards och de är:

Systeryster
Emelie
Sandra

Sofia
Parislisa
Mia
Vimmelmamman
Ellinor

Det är ni värda=)

Nu ska ja gå ner och ttta om det är nått bra på tv.

 Kram Madelene

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så jätte mycket:P de värmde:)

2009-06-12 @ 21:00:26
URL: http://miasradqvist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så jätte mycket. Så söt du är!

2009-06-13 @ 20:21:30
URL: http://jentesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0