Sjuk, sjuk, sjuk...=(

seg med uppdateringen som vanligt=)
Hade iaf en jättetrevlig kväll i lördags med syster min. Filmen var bra och trevligt sällskap.

Kände redan i helgen att ja var frusen och hängig och i går när ja vaknade(iton o att gå till jobbet) så var ja så hes och ont i halsen att ja ringde och sjukanmälde mig. Barnen körde ja till dagis och ja somnade på en gång när ja kom hem igen.
Från kl:09.00 till 15.30 sov ja. Ja var helt slut! En fröken på barnens dagis ringde och väckte mig, för ja skulle igentligen hämtat barnen vi 15.00. Men glömde totalt av att ställa kl.

I dag känner ja mig lite bättre(bara lite) men börjar känna mig fryssen igen. Kan ju bero på vädret oxå=)
Men hostan har blivit värre, speciellt på nätterna.
Holl tummarna att det blir bättre snart!

Här kommer lite kort från helgen=)


Vi tog oss en bit mat på Mongoliska.
Här väntade vi på syrrans en kompis skulle komma.
Så vi passa på att ta lite kort, här på mig=).....

...och här på syrran!

När vi ätit och skulle gå mot bion så såg vi att nån hällt shampoo/tvål
i fontänen. Roligt tyckte iaf pojken som badar där=)
Gud vad det skummade!

Efter bion gick en promenad hem, så vi fick se en hel del fina bilar.
Power meet var det denna helg.

I söndags så åkte ja och familjen till morfar och hälsa på i hans stuga i torstuna.
Det tyckte barnen var hättekul, är så stora ytor att springa på och busa=)
Men mycket mygg var det, så vi tog kaffet i stugan istället.

Korv och hamburgare blev det till mat=) jättegott!

Neo och Max var lite sugen på dricka.

På vägen hem fick Neo syn på dessa höbalar.
Han tyckte de såg ut som jättmasmallows=)

Det vart ett långt inläg märkte ja=)

 Nu vankas soffan!

Kram/sjuklingen

Kommentarer
Postat av: Anne-Lee här...

Dina små sötnosar har jag sett på en släktings blogg....gör jag bort mig nu....(var det din blogg)visst är det så...bilar var det på bloggen me....

Ser ju för goa ut grabbarna...

Kul att du tittade in hos mig.....ska bli kul att klä om fåtöljen...började riva av det gamla tyget igår kväll. Ikväll kommer en kompis över,- ska hjälpa henne dra resårhus i hennes fåtölj....det är svårt men kul...

Ha det gått så hörs vi...

Kram Anne-Lee

2009-07-07 @ 11:56:44
URL: http://annelees.blogspot.com
Postat av: sofia

Krya på dig vännen!! Det är så tråkigt och vara sjuk! Kramar

2009-07-07 @ 19:04:55
URL: http://jentesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0