Lördag lördag....

Vaknade 8.00 i morse så idag är jag pigg och glad=)
Ska snart ut i backen och åka pulka, Neo är så glad och ivrig.Hm måste bara hitta lite kläder så jag inte fryser, vet ju att jag har termobyxor nånstans...men vart...Hm!
Aja dom kommer väl fram.

Går bara och väntar på att Daniels bror ska ringa och berätta hur det gick igår och vad det blev=)Hans sambo fick nämligen värkar igår så jag är lite spänd och nyfiken...!
Men han ringer väl snart hoppas jag=)
Å måste ju shopa en liten present till den lille.

Nä he, om man skulle gå ut då innan lunch.

Skriver en rad lite senare!

Kramilikram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej kusin-vitamin! Inte visste jag att du hade en blogg! Den ligger numer i "mina favoritbloggar" så jag har koll på när du uppdaterat! :-) *kram kram

2009-02-02 @ 22:55:15
URL: http://www.ellinor-dayafterday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0