Nu är vi hemma!!!!!

Heeeej! Nu har vi kommit hem från skåne, eller vi kom hem igår kväll.Har tyvärr inte haft tillgång till internet under helgen så därför ingen uppdatering.

Helgen har varit helt suverän.Umgås, ätit en massa goda saker och ungarna har fått lekt av sig ordentligt.Neo tyckte det var sååå kul att träffa Sebbe igen efter dessa månader vi inte har setts.Vi planerar redan en träff till längre fram i vår/sommar.
Resorna gick förvånandsvärt bra.Vi tog några pauser efter vägen så dom fick sträcka på benen och äta lite.
Och jag behövde aldrig köra då Danne ville köra hela vägen, han är ju van att köra långa sträckor eftersom att han jobbar i norge.
Så sammanfattningsvis så var det en kanonhelg helt enkelt=)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet så om 5min tänkte jag gå och hämta barnen på dagis.Blir förmodligen lite lek på tomten när vi kommit hem.Det är ju aknon mkt snö och mer skulle det tydligen bli på onsdag eller torsdag.Jättefint är det iaf=)

Nä nu måste jag byta om och sen pallra mig iväg.
Höres senare idag///

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0