Halloj halloj..!

Som vanligt är jag trött vid denna tid på dygnet, ska nog ta och krypa i säng nu.Kvällarna går ju så fort.Man hinner knappt göra nått förrens man ska gå och lägga sig.

Hm, sitter och kollar på mitt barndomshem som är till salu på hemnet.Gud vad dom har gjort om.Huset är normalt 7 rum o kök, nu har dom delat av huset till två lägenheter.Men några delar av huset är lika som när vi bodde där och det är jättekul att se, får en massa härliga minnen=) 
Dom ska ha visning nästa helg och det hade vart jätteroligt att gå på den och titta runt lite på nära håll.Jag vet att dom har utökat husen i området och det hade vart kul att se hur det har blivit och minnas lite.Helt ärligt så är jag rätt sugen på att flytta tillbaka dit, jag var värkligen fäst vid det huset.Men jag tror inte gubben min vill det....!
Men jag kan ju iaf få åka dit och drömma lite, ska se om jag får med mig nån som vill kika på det med mig.

Nej nu är det sängen nästa!!!

Puss och god natt///M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får du inge sällkap kan jag alltid hänga på :) så jag får träffa dig en sväng!!! Kramar

2009-02-12 @ 10:15:34
Postat av: Anonym

Haha fan va fräckt att det är till salu! Jag försöker få magnus o flytta till Ransta - förklarar att det är ett jäääättebra ställe å växa upp på - men han vägrar flytta till norrland :p ska kika på huset nu tänkte jag :D kram!

2009-02-12 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0