05:50, zzzzzzzzzzzzzzzz

Barnen vaknade VÄLDIGT tidigt i morse. Men känner  mig ganska pigg endå=)

I dag åker jag in till stan och shoppar loss lite, blev idag iställe för imogon. Efter det åker jag hem till syrran och käkar lunch. Hon är hemma med en liten sjukling hon med.
Max är bättre nu, peppar peppar! Har inte vart nå sen igår morse så nu måste det va på bättringsvägen=)

Sitter med barnen i soffan och tittar på "I drömmarnas trädgård", jättemysigt barnpogram. Barnen tycker mkt om det.

Men snart dax för frulle....

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

svarar: haha jo dom va fina, billiga också! ;D BF har jag den 28 juli. längtar så! :d

2009-02-27 @ 13:44:55
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0