Ont i halsen...blää!

Hon är fortfarande sjuk som ja vickar för, så imorgon blir det jobb då med. Men börjar känna av halsen lite=(
Hoppas det inte blir något mer än det.

Sitter och lyssnar på Max som verkar prata i sömnen, så här mkt har han inte babblat förrut. Hm, som om det inte är nog med pratet på dagarna=) Han är så söt min lilla plutt, det kommer bara mer och mer meningar och nya ord hela tiden.
Han snappar upp både det ena och det andra man säger, så man får passa sig=)
Neo har lärt sig en ny fras "fett coolt". Brukar han säga mkt nu, mkt som är coolt tydligen.
Dom är ju underbara dom små liven.

Funderar om ja ska värma en kopp thé och kura ihop mig framför tv:n.
Äntligen hemma började nyss hörde jag. Sen är det desperata hemmafruarna=)

Trevlig kväll!!


Mina små ögonstenar=) Här visar Neo vilka leksaker han vill ha från Barnenshus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0