Idag har jag bestämt mig för att köra igång igen...!

Har varit/är i stor sorg då en nära familjemedlem har gått bort för 2 veckor sedan. Det har varit mkt runt kring detta och har inte funnits nån ork till att blogga.

Men nu kör jag igång igen, känner att jag behöver ventilera lite vad som sker i vardagen.

Jag mjukstartar med lite bilder som jag tagit under veckorna.


En bukett blommor som jag fick när jag fyllde, otroligt vackra var dom.
Rosor och tulpaner!


Min minsta grabb, Max 3År i juli.


Min stora grabb, Neo som blir 5År i oktober.


En av våra 3 katter, Fläckis som föddes midsommarafton förra året.

Testade och släppte ut dom igår men hon ville inte vara ute, hon bara gick runt och jama.
Brorsan hennes var lite rädd till en början(det blåste), men sen gick han några varv runt huset och tyckte det var riktigt spännande. Ska ta och släppa ut dom idag oxå tänkte jag, det är ju fint väder.

Nu ska jag ta och hänga tvätt.

Höres!!

Kommentarer
Postat av: britt

Vad fina bilderna blev på pojkarna. Hoppas du tycker om kameran./Kram

2009-04-01 @ 15:08:26
URL: http://britt-freshgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0