Godmorgon!!!

Ursch vilken mulig dag det är idag. Får tänka att det är helg snart och dom har ju lovat runt 20grader då=)
 Men det är bra tråkigt när det är sånt här väder, men det regnar inte än iaf.

Har precis ätit frulle med barnen, och ja har fått i mig en kopp kaffe=) Så nu är ja pigg och allert.

Vad ska ni göra idag???

Själv blir det att måla väggar och element idag, ja kommer att lägga upp före och efterbilder när allt är klart.

Kram och hoppas ni får en härlig dag(trotts väder)


Neo myser med Baloo



Jag och Max, Neo har tagit den bilden, han var så stolt efteråt=)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad kul med renovering! Ska bli kul att se det färdiga resultatet sen. Jag jobbar min sista dag på onsdag nästa vecka, vi kanske kunde ses och leka någon dag sen? *Kram

2009-04-22 @ 15:23:22
URL: http://www.ellinor-dayafterday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0