Tjiiiing!

torsadag och D kommer hem ikväll.Har saknat han i veckan=(
Vi har haft våra små gnabb och även rejäla bråk, den senaste tiden.Men  vi har luftat våra tankar och hoppas på en förbättring.Vill ju värkligen att det ska vara bra.Om inte för oss, så för våra barns skull!
Men det känndes bra när han åkte i söndags, får se hur det blir i helgen om det blev nå skillnad efter vårat snack.
Det blir nog bra!

Aja, nu har jag iaf fått hem det mesta av kläderna som jag ska sälja.Kollektionen är ju bara såååå snygg.Jag vill ha allt i katalogen.Här kommer några klipp från katalogen. Capri collection Höst


En lilarutig klänning, lite landet/myskännsla men väldigt snygg!


Snyggt till vardags, en supermysig cardigan som man kan knäppa till hela 3 olika modeller.
Jättesnygg och skön kjol i stretch och svart skindetaljer på fickorna.

Denna outfit är ju så läcker, lite färg i höst ska det ju va!

Varje år väljer Capricollection ut ett plagg som sponsrar barnfonden, och i år är det denna härliga sjal.
Alla pengar som vi får för denna sjal går direkt till barnfonden.
Jaha, det v ar en lite inplick om vad denna säsong har att erbjuda, ni kan även gå in på www.capricollection.se och kolla in resten av kollektionen.

Nu måste jag rusa o hämta barnen på dagis!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0