Måndag och livet rullarpå...

Igår skulle en dam komma och hämta kattungarna som hon skulle köpa.HON KOM ALDRIG!!!!!
Ursch blir sååå besviken.Jag lita värkligen på att hon skulle komma, men nej då!Jag hade även tagit bort annonsen.
Aja hoppas dom som var intresserade förrut hör av sig igen, skicka nämligen ett mail till dom och sa att katten fortfarande är tillsalu!

Fredag kväll!!!!WOW vilken show, ni som aldrig varit på Ladies night, åk och titta på det.Helt fantastisk show, med bra artister.Stormare, Hjelt och Stenmark var en bra trio.Nästa år kommer jag igen men då bokar jag en VIP-biljett ´a 900Kr ca.Det är det värt om man får se lite bättre och äta god mat .Denna plats vi fick nu var rätt dålig, men vi följdes med av musikvågen iaf och öste järnet.Sen mitt i showen kommer "sura" Matte(bygglov) och ställer sig med insmord kropp, klädd i brottarlinne.Sen sågar han av en stock, då han samtidigt spänner musklerna.Hmmm Hmmm snacka om det blev drag i publiken.Nä så samfattningsvis så var det en helskön kväll bara för tjejer(3500st)

Nu ska jag gå och hämta ut ett paket som kommit, en present till gubben här hemma!!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0