jaha ja...

Vakna 05.30 gick upp lite halvsovande så där, det är typiskt att barnen ska sova som stockar när  man MÅSTE gå upp tidigt.Men sen när vi FÅR sova så vaknar dom runt 06.00, suck suck=(Är såååå trött nu!
Får väl lägga mig i tid ikväll så jag får sova ut lite.zzzzzzz

Fick paketavi från posten idag=) efter kl:16.00 får jag hämta ut det.Det är julservice med disney motiv som jag har börjat samla på, jättefina. denna start paketet så får jag 2st förrättstallrik, 2st huvudrättstallrik, 2st ölglas+ en bonus (en ugnform(hjärtform) och en flervånings kakfat/uppläggningsfat)
Dom är ju bara såå fina, känns det inte som julafton när man dukar fram med dom här så vet inte jag!

Får betala endast porto+1kr för första paketen.Nästa försendelsen går på runt 200kr.
Gå in på fyrklöverns hemsida och titta.

ÅÅÅnu lägnatr man nästan till jul.Hoppas bara det blir mer snö i år en vad det var förra året.!!!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0