Tjooohooo!

Nu var det ett tag sen jag skrev,usch och fy på mig.Har varit mkt nu och sen sååå trött om kvällarna.
Förra veckan var pojkarna sjuka så jag var tvungen att va hemma från jobbet=(och denna vecka är jag jobbslös=(för nu är alla friska och krya av personalen.Drygt det där att hoppas att nån blir sjuk snart.

Imorgon ska pojkarna ha karneval på dagis, det blir att färga håret och grejja, de ska ju klä ut sig.
Det blir nog kul för dom!

KL:21.00 ska jag se på Greys anotemy(eller hur det stavas) Det är ju bara sååå bra.Jag har en tendens att gråta efter jag sett ett avsnint, alltid är det nått sorjligt som händer.Och dr dreamy är ju bara sååå snygg!Mums vilken läckerbit=)

Nähä om man skulle såsa vidare ner till tv soffan, skriver en skvätt imorgon!!
Hej och god natt så länge!
Kram Glamourmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0