Sol sol sol vart är du nånstans!

Burr burr det är ju jättekallt, vart sommarn vägen.Det känndes nästan som en höstdag i morse när jag gick med sönerna till dagis.

På söndag ska jag ha gäster hemma, jag har bjudit hem till smyckesvisning.Det är en kollega på ISS som säljer.Jag har köpt flera smycken av henne redan, perfekt att ge bort i present om man har ont om tid och inte så mkt pengar. Man kan gå in på www.tulpano.se där ser man vad dom har för nått, och jag tror man kan köpa via hemsidan oxå inte enbart av återförsäljare.Billiga är dom och nickelfria.
Nä men det ska bli skoj, inte varje dag man har besök av ca10 pers på en gång=)
Ska baka kladdkaka och sen blir det väl lite kakor oxå men dom köper jag färdiga, så duktig är jag INTE i köket.=)
Det blir nog bra!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0