Maskerad-dräkter

Halloj!
Om nån vecka ska pojkarna små ha karneval på sitt dagis.Ska gå på led och spela instrument och sjunga.Jätte gulligt!Kruckset är att dom får /ska klä ut sig, och vad sätter man på för kläder till en karneval.Clown, pirat, stålmannen eller mussepigg. Får nog prata med dagiset och fråga om dom vet vad dom andra sätter på för kläder.

Får hoppas att det är valfritt och någon annan klär ut sig till spindellmanen eller batman.Jag vet att stora pojken vill vara superhjälte/sjörövare.Men jag är fortafarande tveksam om det passar till karneval.
Aja nått hitar jag nog på.

Ikväll ska vi hyra film, ska snart pysa ner och hyra.Ska förbi affären och köpa grönskaker oxå, blir dippa till filmen.
Jag har gjort jättegod dipper av kryddor som kommer från www.aromboden.se

image3 3dl gräddfil och 2msk av kryddan jättegod och lite het smak.
image4samma där 3dl gräddfil och ca 2msk krydda smakar som cheese doodels dippen, mums!!



Nähe om man skulle ta och klä på sig och gå o hyra nån rulle då!'

/Glamourmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0