Jahaja!!!

Jaha då har man fått i sig lite lunch, havregrynsgröt och lingonsylt.Orka inte ställa mig och laga nån mat bara för mig.
Imorgon ska vi åka till ett par bekant och gå på marknad med barnen.Gubbarna våra får stanna hemma, de skulle tydligen spela tv-spel=(
Förstår inte att det ska vara så kul att sitta och spela, jag har försökt mig på det ibland, men nä det är inget för mig.
okej jag erkänner,JAG ÄR SÅÅÅÅ DÅLIG!!!

Ikväll är det sista semifinaldelen av eurovision, HEJJA CHARLOTTE!!Självklart kommer hon att vinna, vad tror ni??
Hon har ju en oerhört stark låt, jag tycker den är superbra!
Men dom senaste åren så har låtarna som man trott ska komma sist, kommit först istället!
Aja det är bara att hålla tummarna för henne!!

nu ska jag gå ut och hämta posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0