Såå där ja

Då har jag precis lämnat barnen på dagis, och som vanligt blev minsta sonen ledsen när jag skulle gå, jag fick knappt av honom kläderna.Detta har hållit på ett tag nu, är inge kul alls att lämna honom.Men jag hämtar dom vid 14.00 idag så det är ite så länge dom behöver vara där!

Nu ska jag strax åka till jobbet sista veckan nästa vecka sen är det slut på detta vikariat, men Irene lovade att det skulle bli mkt jobb i sommar.Skönt!!! så jag får lite pengar att köpa glass för=)
Närå men jag vill köpa en cykel till äldsta pojken, såg att dom hade en tuff trehjuling på konsum för 599:- (medmerakort) den slår jag nog till på.Och sen har dom en skittuff hjälm på barnboden här i byn.en svart hjälm med en tuppkam rätt över hjälmen.jättehäftig.Får se om jag köper en sån också=)

Sol idag med.HÄRLIGT!!!!Blir lunch ute på altan idag med.

Jha då var det dax att bege sig till skitjobbet då.

Hörs senare!

KRAM Glamourmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0